מעגל החיים של הזמנה בעותקים

סטאטוס הזמנה לכל שלב בתהליך, החל ממעבר לתשלום ועד הגעת המוצר לנקודת האיסוף

הופנה לתשלום

סטאטוס "הופנה לתשלום" הוא הטאטוס הראשון אשר מאפשר מעקב אחרי ההזמנה, הסטאטוס מוענק להזמנה במעבר שבין עמוד סיכום הזמנה, בו קובעים את אופן המשלוח וצופים בכל מרכיבי ההזמנה לבין עמוד התשלום החיצוני של חברת טרנזילה.

הזמנה חדשה

לאחר תשלום מוצלח בעמוד הסליקה של חברת טרנזילה, יועבר המשתמש חזרה לעותקים, לעמוד סטאטוס הזמנות בפורטל משתמש, בעמוד זה יקבל פידבק חיובי עבור חיוב מוצלח או שלילי עבור אי חיוב. במידה והחיוב עבר בהצלחה , ההזמנה תועבר לסטאטוס הזמנה חדשה ותועבר למחלקת הייצור ,שם תופיע לדפס בממשק ההזמנות אשר יושב במרכז הפיקוד וייצור של עותקים איי שם על פני הכדור... במידה וקיימת בעיה כלשהיא, זו ההזדמנות האחרונה לעצור את ההדפסה ממעבר לדפוס על ידי כפתור "עצירת הזמנה" אשר מופיע בעמוד סטאטוס הזמנות בפורטל משתמש בכל הזמנה המוצגת..

בהדפסה

ברגע שאחד מדפסינו המוכשרים מתחיל את הטיפול בהזמנה שלכם, תועבר ההזמנה לסטאטוס "בהדפסה" , שימו לב! סטאטוס זה אינו מאפשר עצירת הזמנה או קבלת החזר כלשהו, אנחנו מייצרים כל הזמנה בייצור ייעודי על פי ההגדרות הנבחרות בקפידה רבה.

נשלחה

בסיום הייצור, ההזמנה עוברת לבקרת איכות ואריזה, שבסיומה ההזמנה נארזת ונשלחת למרכז החלוקה במרכז הארץ, משם תופנה לנקודת איסוף הרצויה או למשלוח עד הבית. נקודות BOXIT, יועברו למרכז המשלוחים של חברת BOXIT לטיפולם. חשוב לדעת, שבשלב זה אין להגיע לאסוף את ההזמנה כיוון שהיא עדיין לא מחכה לכם בנקודת האיסוף.

הזמנה הגיע לנקודת האיסוף

זהו! ההזמנה סיימה את דרכה לנקודת האיסוף! תוכלו לגשת לאסוף אותה ב-3 ימי העסקים הבאים, אחרת לא נוכל להתחייב להמצאותה בנקודת האיסוף!