הדפסת ברושורים

ברושור הינו מוצר פרסום ושיווק שכל עסק צריך! מגוון ברושורים בהדפסת פרמיום על נייר איכותי במיוחד וטכנולוגיית הדפסה חסרת פשרות. מזמינים ברושור מושך עין עוד היום בעיצוב אישי שלכם ונהנים ממחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

מה זה ברושור?

הדפסת ברושורים הינה הפעולה הנכונה עבור כל עסק אשר מעוניין בחומר שיווקי מושלם, ברושור הינו כלי שיווקי מועיל לכל עסק. מטרת הברושור הינה ליידע לקוחות פוטנציאליים על המוצרים או השירותים העיקריים של העסק שלכם.

נוסף לכך, ברושור מודפס מהווה אופציה טובה יותר מצורות אחרות של חומר שיווקי מכיוון ש ברושור מספק דרך יעילה לתקשר את שירותי העסק עם קהל היעד שלך. חוברת מודפסת מציעה כל כך הרבה יתרונות שקשה שלא להעמיד אותה בראש סדר העדיפויות.

מה זה ברושור?

קודם כל חשוב לא להתבלבל! ברושור זה לא פלייר. ההבדלים העיקריים בין ברושור לפלייר הם הגודל (ברושור יותר גדול) וסוג התוכן (התוכן יהיה אינפורמטיבי אשר יוכל למצב את העסק שלכם כסמכותי יותר).

איזה מסרים ניתן להעביר בברושור?

שאלה מעולה! אתם כבעלי עסקים לא רוצים להעביר רק תוכן שיווקי מוכר אלא גם תרצו לספר על העסק שלכם: מה העסק עושה, מהו החזון והערכים שלכם, מהם היתרונות דווקא במוצר שלכם וכמובן לציין את כל הדרכי יצירת קשר אתכם.

ברושור מודפס ברמה גבוהה בהחלט ייתן לכם את הבמה להצגת מסרים משכנעים ואינפורמטיביים בדיוק כמו שמגיע לכם ולעסק שלכם.

 

איך יוצרים ברושור מושלם?

צוות עותקים חקר את הנושא ומצא את הנוסחה המושלמת לברושור מושך עין עם מסר קולע. ראשית חשוב להדגיש שיצירת ברושור מושלם מתחלקת ל 2 חלקים: 

החלק הראשון זה התוכן ונראות התוכן והחלק השני זה עיצוב גרפי ויזואלי של הברושור.

על מה חשוב להקפיד בתוכן ונראות התוכן?

  • קודם כל חשוב להשתמש בשפה ברורה שהלקוחות שלכם מבינים, שימוש בשפה מקצועית שרק בעל העסק מבין ולקוח לא מבין - מתכון לאסון.

  • הקפידו על שימוש במסרים קצרים ותמציתיים - בינינו…לאף אחד אין זמן היום לקרוא מגילת אסתר.

  • קהל הלקוחות שלכם מורכב מאנשים שמרכיבים משקפי קריאה או מתקשים לקרוא אותיות קטנות. ודאו שגם הם יוכלו לקרוא את המסרים שלכם. תוכלו להשיג זאת על ידי שימוש בגופנים גדולים מספיק ככה שכל אחד יוכל לקרוא אותם בקלות.

  • נקודה חשובה נוספת: מעבר לכך שתוכן מועתק יכול לחשוף אתכם לתביעה משפטית, הכי חמור שהתוכן לא ידבר ב “שפה” של העסק שלכם. לכן המסר כאן - הוא להשתמש בתוכן מקורי משלכם שמדבר ב “שפה” שלכם. טיפ: מומלץ להשתמש בשירותי קופירייטר מומחה על מנת להשיג את התוצאה הכי טובה.

איך לעצב ברושור מושלם?

אין כמו רושם ראשוני! עיצוב גרפי ברמה גבוהה של הברושור יותיר רושם ראשוני בלתי נשכח על הלקוח וישפיע על איך הלקוח יתפוס את המסר הכתוב. עיצוב גרפי מדויק בשילוב עם תוכן חד יהיה ההבדל להחלטת הלקוח האם לרכוש את המוצר או לא, האם לתת אמון בעסק שלכם או לא. ומעבר לכך עיצוב שנעשה כמו שצריך יעזור להעביר את המסר שלכם ממבט ראשון.

אז איך עושים את זה?

  • הקפידו על שימוש בצבעי מותג שלכם…למשל צבעי המותג של עותקים הם כחול, צהוב ולבן. לכן נעשה שימוש בצבעים אלו באתר שלנו וגם בכל הניירת המשרדית לרבות הצעות מחיר, פליירים ואיך לא - ברושורים.

  • הקפידו על גופנים אחידים…ישנם אלפי גופנים שונים ואם כל משפט יהיה בגופן אחר זה סתם יראה חובבני ולא מקצועי.

  • בחרו פונט ורוצו איתו מרתון על כל הברושור.

  • רוצים לשלב תמונות שלא אתם צילמתם? הקפידו שאתם רוכשים את התמונות ממאגרי תמונות ולא סתם מורידים מגוגל, שימוש ללא אישור בתמונה יחשוף אתכם לתביעה משפטית מצד יוצר התמונה.

למה בכלל צריך ברושור?

זאת שאלה מצוינת! כפי שנכתב - ברושורים הן דרך מצוינת להעביר את המסרים שלכם ללקוחות פוטנציאליים. ברושור הנכתב והמעוצב לפי הכללים שנכתבו בתחילת המאמר, יאפשר לך לספק את כל המידע החשוב על מנת שהלקוח יקבל את ההחלטה הנכונה.

בנימה יותר עסקית - ברושור הוא כלי אסטרטגי חשוב עבור עסקים רבים מכיוון שמדובר על כלי יעיל להעברת מסרים מכל הסוגים. ברושור יכול להיות חלק אינטגרלי מ משפך השיווקי שלכם.

קבלו החלטה אסטרטגית חכמה עבור העסק שלכם בקליק אחד.